HOORN - Het fluitsignaal is gegeven! Hovocubo heeft samen met Comeback sports zijn kernwaarden vastgelegd in het club sportfolio. De internationale zaalvoetbalclub Hovocubo zet zich professioneel in de markt door het verhaal achter de club te vertellen. “Een club met een ziel.”, aldus voorzitter Winfred Wester. Afgelopen zaterdag was de lancering van het club sportfolio voor deze eredivisie zaalvoetbalclub.

De internationale voetbalclub heeft gekozen het merk Hovocubo professioneel in de markt te zetten. Designer Mark van Eijk: “Het werken aan een professionalisering van een internationaal voetbalmerk als Hovocubo was een uniek project. Wij hebben topsport gecombineerd met plezier en trots om Hovocubo deze nieuwe look and feel te geven.”

Het club sportfolio werd gelanceerd door Stefan Kraft van Ermel van Comeback sports. Dit club sportfolio helpt Hovocubo met de marketing kant voor hun plek in de Futsall Champions League. Het verhaal achter de club wordt via de kernwaarden uitgelegd en vanuit de kernwaarden van de club worden unieke partnerships gezocht die zich willen verbinden met Hovocubo. Voorzitter Wester sloot de lancering af met de kernwaarde “Trots op wie wij zijn.” Blijf op de hoogte van Hovocubo via @hovocubo en @comebacksport