AMSTERDAM - Na een zomer in spanning te hebben gezeten, was het gisteravond voor de trouwe GTST-fans dan eindelijk zover: de première van het 29ste seizoen van ‘Goede Tijden, Slechte Tijden’ op het grote scherm bij vijftien uitverkochte Vue bioscopen. Maar liefst 3500 nieuwsgierige fans grepen de kans om als allereerste de eerste drie afleveringen van het 29ste seizoen van de populaire soapserie te bekijken. Met de uitverkochte zalen door heel Nederland kunnen EndemolShine, RTL en Vue spreken van een succesvolle samenwerking.

RTL en EndemolShine: “De samenwerking met Vue stelde ons in staat om de seizoensopening van ‘Goede Tijden, Slechte Tijden’ op een bijzondere manier te presenteren bij onze trouwe fans. In plaats van een event op één locatie, konden we door de vijftien bioscoopzalen van Vue GTST-fans door heel Nederland bedienen. Gezien de grote run op zaaltickets en de overvolle zalen viel deze opzet in de smaak bij de fans en dat is waar we het voor doen.”

Vue, Rosalie Moorman (hoofd marketing): “Naast het aanbieden van het beste filmaanbod, willen we bij Vue ons publiek ook verrassen met andere, unieke content op het grote doek. Deze seizoenspremière van GTST is een goed voorbeeld dat dit aanslaat bij ons bioscooppubliek. Iets wat we in de toekomst zeker verder willen uitbouwen.”

In Vue Hilversum werd de seizoenspremière extra feestelijk afgetrapt. Op een buitenpodium naast de bioscoop werden onder het toeziend oog van castleden, fans en de pers de nieuwe castfoto onthuld en teasers voor het nieuwe seizoen gedeeld. Ook bracht zangeres Lisa Loïs de gloednieuwe leader van ‘Goede Tijden, Slechte Tijden’ ten gehore en trad de GTST boyband op.

De eerste drie afleveringen van GTST waren in de volgende Vue vestigingen te zien: Alkmaar, Amersfoort, Apeldoorn, Den Bosch, Eindhoven, Hoogeveen, Hoogezand, Hoorn, Kerkrade, Vlaardingen, Nijmegen, Doetinchem, Deventer, Purmerend en Hilversum.

Over Vue Nederland
Vue is de tweede bioscoopketen van Nederland met maar liefst 21 vestigingen. Het is de missie van Vue om de beste content te leveren in de beste omgeving met de beste technologie en continu te groeien en innoveren. Zo speelt Vue in op de veranderende bioscoopmarkt door de focus te leggen op de wensen van de bezoeker en de optimale filmbeleving centraal te stellen.