BERGSCHEHOEK - Op 13 en 14 februari staan de digitale billboards van Bereik geheel in het teken van de liefde. Omdat we in deze tijd allemaal wat meer genegenheid kunnen gebruiken, zet Bereik de liefde kracht bij en toont tijdens het Valentijns weekend jouw liefdevolle boodschap op grootformaat.

Valentijnsdag wordt gezien als de dag van de Liefde. Hét moment om extra aandacht te besteden aan een geliefde, goede vriend of familielid. Dit jaar is het lastiger om de liefde te vieren. Geen dikke knuffel of een romantisch diner buiten de deur. Dat betekent natuurlijk niet dat liefde niet groots getoond kan worden. Daarom toont Bereik liefdevolle boodschappen op haar digitale billboards, verspreid door Nederland.

Zeg het groots!
Laat via een digitaal billboard van Bereik zien dat iemand wordt geliefd, gemist of gewaardeerd. Via de website van Bereik is het mogelijk om een liefdevolle boodschap in te sturen, inclusief naam van de ontvanger, de verzender en de gemeente waarin de boodschap groots getoond mag worden.

Bereik verzameld alle liefdevolle boodschappen en toont deze op 13 en 14 februari op haar digitale billboards. Iedereen die een boodschap instuurt ontvangt een foto waarop goed te zien is hoe Mark, José, Andreas, Dominique, Carlo, Anne of iemand anders een hart onder de riem wordt gestoken.

Hoe het werkt
De verzamelde boodschappen worden gekoppeld aan een HTML-5 campagne, ontwikkeld door Bereik zelf. De campagne wordt gekoppeld aan alle 85 digitale billboards van Bereik, gevestigd langs de drukbezochte (snel)wegen binnen twintig gemeenten. De koppeling is zo ingericht dat de HTML-5 campagne automatisch uitleest welke boodschap op welk digitaal scherm moet worden getoond. Zo krijgen alle liefdevolle boodschappen een mooi podium, op het juiste moment en de juiste plaats.

Laat het zien
Uiteraard zijn de digitale billboards van Bereik ook geschikt om andere boodschappen te verkondigen. Het medium bereikt wekelijks een zeer grote groep weggebruikers. Advertenties zijn 24/7 zichtbaar en niet te blokken. Daarbij is het een gemakkelijk en flexibel medium met de mogelijkheid om zelf de buitenreclame-campagne te beheren.