HOORN - De gemeente Hoorn heeft vanaf 1 augustus 2017 een nieuwe website met een verbeterde inhoud en vormgeving. Vanaf volgende week vrijdag ontvangt u ook een vernieuwde nieuwsbrief via de e-mail. Deze is dan, net als de website, goed te lezen op alle schermafmetingen (pc, tablet of smartphone).

Dienstverlening

De nieuwe website is vooral gericht op de online dienstverlening van gemeente Hoorn. We willen de inhoud laten aansluiten op de behoeftes en wensen van de gebruikers. De meest gevraagde onderwerpen zijn in één oogopslag te vinden op de homepage. Pagina’s van de huidige website die niet of nauwelijks werden bezocht, zijn verwijderd. De komende tijd wordt www.hoorn.nl verder ingericht en aangevuld.

Tijdelijke onderbreking dienstverlening

Omdat wij werken aan het omzetten van de nieuwe website, kan het gebeuren dat u op dinsdag 1 augustus tussen 6.00 en 8.00 uur problemen ondervindt bij de formulieren op www.hoorn.nl. Probeert u het dan na 8.00 uur nogmaals. U kunt natuurlijk ook altijd ons contactformulier invullen of dagelijks vanaf 8.00 uur bellen naar 0229 252200.

Wij horen graag uw reactie

Wij zijn benieuwd wat u van onze website vindt. Met de feedback van gebruikers kunnen wij de website steeds beter maken. Als u suggesties, ideeën of opmerkingen heeft, horen wij dit graag via webmaster@hoorn.nl.